ساندویچ پانل دیواری 086444333820
تبلیغات
ساندويچ, ساندويچ پانل , ساندويچ پانل دیواری, ساندويچ پانل سقفی, ساندویچ پنل,ساندویچ پنل دیواری
تاریخ : 29 تير 1396
نویسنده : ماموت پانل دلیجان
 ساندویچ پانل دیواری چه کاربرد هایی دارد ؟

ساندویچ پانل ها به دلیل سبکی ، سرعت بالا در ساخت سازه ، سبک بودن ، مقاومت بالا ، قیمت پایین ، عایق سرما و گرما ، حمل و نقل آسان ، نصب آسان و سریع ، طول عمر بالا و ... بسیار مورد توجه قرار گرفته اند . بهتر است برای آشنایی بیشتر مقاله تعریف ساندویچ پانل را مطالعه کنید .

ساندویچ پانل دیواری چه کاربرد هایی دارد ؟

 

چرا از ساندویچ پانل سقفی استفاده می کنیم ؟

به مصالح ساختمانی که از دو لایه ی فلزی و یک لایه عایق که در بین آن تزریق شده باشد ساندویچ پانل می گوییم که در پوشش سقف و دیوار به کار می رود به همین سبب ساندویچ پانل ها انواع گوناگونی دارند مانند ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری . لایه های فلزی به کار رفته در آن از جنس الومینیوم ، آلوزینک و ورق گالوانیزه می باشد که در طرح های مختلف مانند ذوزنقه ای و ورق زیر شیار دار تولید می شود .

چرا از ساندویچ پانل سقفی استفاده می کنیم ؟

چرا استفاده از ساندویچ پانل ها مفید است ؟

ابتدا به معرفی ساندویچ پانل می پردازیم . ساندویچ پانل ها مصالح ساختمانی هستند که از 3 لایه تکیل شده اند . 2 ورق آلومینیوم یا آلوزینک در دو طرف آن و لایه ی بیرونی ساندویچ پانل را تشکیل می دهند . یک ورق عایق که از جنس پلی استایرن ، پلی اتیلن و یا پشم باشد در بین این دو لایه فلزی قرار می گیرد مانند ساندویچ خوراکی که درست می کنیم .

چرا استفاده از ساندویچ پانل ها مفید است ؟

موارد استفاده ورق استیل و انواع آن

ورق استیل ها از آلیاژ استنلس استیل ساخته می شود که به صورت شمش های با ضخامت بالای مستطیل شکل است و پس از رسیدن به دمای مورد نظر و ذوب شدن توسط غلطک های مخصوص موجود صاف شده و به اندازه و ضخامت مورد نظر در می آید .

موارد استفاده ورق استیل و انواع آن

موارد استفاده از ساندویچ پانل ها

در این مقاله می خواهیم به توضیح برخی از کاربرد های ساندویچ پانل ها بپردازیم . این مصالح که بسیار سبک و مقاوم می باشند بسیار مورد توجه بوده و امروزه برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که به برخی از آنها اشاره می کنیم :

موارد استفاده از ساندویچ پانل

    مشخصات ساندویچ پانل سقفی
    مزایای استفاده از ساندویچ پانل دیواری چیست؟
    ساندویچ پانل دیواری چیست؟
    آشنایی با ساندویچ پانل

صفحه3 از7

    شروع
    قبلی
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    بعدی
    پایان


ساندویچ پانل دیواری -ساندویچ پانل سقفی دلیجان-09128663820]]>

ساندويچ, ساندويچ پانل , ساندويچ پانل دیواری, ساندويچ پانل سقفی, ساندویچ پنل,ساندویچ پنل دیواری
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
ساندويچ, ساندويچ پانل , ساندويچ پانل دیواری, ساندويچ پانل سقفی, ساندویچ پنل,ساندویچ پنل دیواری 09128663820

پاور بانک شارژر پاور بانک گن لاغری جیانتی پاور بانک خرید گن مردانه ساعت دیواری پاور بانک ست خیاطی همه کاره چرخ گوشت دستی خانگی خرید توپ لباسشویی 5040 عینک آفتابی استاندارد شارژر همراه آچار همه کاره آی نام فانی بافت دستکش سیلور تاچ خرید ساعت مچی کاسیو توپ لباسشویی مجیک فروشگاه ساعت مچی فروش عینک آفتابی مارک ساعت دیواری فانتزی ساعت مچی مردانه گن لاغری هاست لینوکس آچار آی نام تبادل لینک خرید پتو اسناگی خرید ساعت هات بانز گیرنده دیجیتال خرید شلمن خرید عینک آفتابی مردانه ساعت مچی زنانه خرید ساعت مردانه خرید عینک اینترنتی عینک آفتابی پتوی اسناگی خرید اینترنتی چراغ خواب شلمن خرید اینترنتی گن لاغری عینک آفتابی مردانه خرید ساعت کاسیو حباب ساز جاگل بابل شارژر همراه پاور بانک